onsdag 11 februari 2009

Nu ska de städas

Idag va jag bjuden på städparty hos min vän och Party Litekolega Ingela. Som alltid me homepartyn så är man lite skeptisk när man kommer dit (även om jag är konsult själv och håller egna homepartyn :P ).
Men som alltid så blev jag intresserad av produkterna.
De är ett städföretag som kommer från Danmark ursprungligen. Alla deras produkter är miljövänliga och innehåller inga kemikalier, de är ju superbra med tanke på dagens miljöförstöring. Dom är så bra så man kan till och med äta produkterna utan att skadas, (fast jag skulle väll inte rekomendera att stoppa d i munnen när d finns så mycke annan god MAT att äta) vilket är väldigt bra om man har små barn i huset som vill testa att äta på allt.
Men hur kan detta då funka undrar du....jo d ska jag berätta. De är molekyler i som "äter" upp smutsen, låter knas men funkar :)
Så jag slösade lite pengar på moppar o annat, så nu ska här städas.
Tyckte detta va så intressant att jag bokade ett eget party hemma hos mig.

Så onsdagen den 4 mars är den som vill välkommen hem till mig på städparty kl 18.30, meddela bara mig innan så jag vet hur många vi blir.

Idag fick jag oxå receptet på en supergo paj, Ananas Paj. Har aldrig ätit en så fräsch o go paj. Måste provas :)
Tack Ingela

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar