lördag 14 februari 2009

Bil til salu







Snart får vi tillökning i familjen. Min älskade Dennis ska nämligen skaffa sig en Volvo C30. Vi var och kollade på den idag och även jag blev lite små förälskad :) Det är en svart sportmodell.
Men ska man köpa ny måste man göra sig av med den gamla. Så efter att vi kört igenom biltvätten begav vi oss till hamnen i Glommen för att ta fina bilder som nu finns att beundra på blocket (självklart använde jag min nya fina kamera)
När detta va gjort begav vi oss hem till mig och hämta upp Betty (min fina Audi a4)
Även hon ska tyvärr säljas,ag behöver byta upp mig. Så efter att vi åkt igenom biltvätten ännu en gång begav vi oss till Glommen, igen :)
Massa fina bilder på våra bilar blev. Är du kanske intresserad av en silvrig Peugeot 206 -01 eller en blå Audi A4 2.0 tdi -96 så är det bara att höra av dig.

Idag är det Alla Hjärtans Dag. Det har vi firat med en god middag bestående av stekt fläskflieé med potatisgratäng och ananaspaj med vaniljglass till efterrätt. MUMS va gott!!! Kvällen kommer att fortsätta med kramar och mys i soffan framför en film eller två och en Marabou
Amigo :)


Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar