onsdag 18 februari 2009

Jag ser de snöar






Igår gick en fläkmotor sönder i ugnen på jobbet vilket gör att vi inte kan jobba försen det är lagat. Så nu sitter jag här hemma och har en härlig morgon. Har precis ätit en god frukost och värmer mig nu framför brasan. Ska snart ta med mig Otto ut i snön på en promenad. Otto älskar verkligen snö. Han springer runt och slänger sig i drivorna som en liten tok :P



Senare idag ska jag packa ihop det sista inför min visning ikväll. Jag är konsult åt ett företag som heter Party Lite. Vi säljer ljus, heminredning och även en del spa-produkter, så jag åker hem till personer och har ljuspartyn. Det är ett jätteroligt extajobb. Så är någon intresserad av att vara värdinna för ett party så säg bara till :)



Kanske att jag även ska börja röja i huset idag. Vi ska nämligen bli fler här hemma. Min älskade Dennis ska flytta in och då behöver jag röja undan lite av mina grejer så att det finns plats för hans. Det ska bli jättkul och jag längtar till dagen då han bor här.




Här är lite kort på min älskade lilla Otto.
Inte dom bästa korten men han är söt ändå :)





Vill också sända en tanke till familjens hund Kingen som i tisdags åkte till hundhimmlen. Ska lägga upp en bild på honom så fort jag får hämtat ett kort från min gammla dator.

1 kommentar:

  1. Åhh han är så söt Otto!! Jag vill komma och fota han :P

    SvaraRadera