torsdag 23 augusti 2012

4 veckor med vårt lilla under

Tänk va tiden går. Idag är de fyra veckor sen Vincent titta fram. Helt underbart!
Ett kilo har lillkillen gått upp sen födseln. Behöver jag säga att amningen funkar galant.
För var dag som går lär man sig mer och mer hur han funkar och han har mer vakentid och har börjat sova i upp till tre timmar. Tyvärr är inte alltid dom tre timmarna på natten :/

Nått som gjort att allt underlättat betydligt är att han börjat med napp. Nu är de lättare för Dennis att ha honom och vi vågar gå ut mer. Napp är ju underbart.

I söndag va de dags att ha lite kalas för mig. Fyllde ju 28 i fredags. Bara två år kvar till 30!
Vi va hos mamma och pappa i deras trädgård. De va supermysigt och vädret va kanon. Jonte hade med Bobbo. Han och solo blev bästa vänner. Äntligen nån som solo kan leka med.


Tackar alla som va där. Ni gjorde min dag. Och tack för alla presenter både till mig och Vincent. Kunde inte önskat mig nått bättre.

Fick två av de finaste halsband. Ett Thomas Sabo halsband av min underbara Dennis. Hade önskat mig berlocken till mitt armband, men att de blev ett halsband gjorde de mer speciellt. Sen fick jag ett "mamma" halsband av Mikaela och Kristoffer. "Vincents mamma" står de på de vilket gör de speciellt för mig.

Fick en änglaberlock av svärmor till mitt Sabo armband. Älskar änglar så de va perfekt.
Och utav Smulan med familj fick jag ett ursnyggt mobilskal.
I resten av paketen fanns de pengar och presentkort vilket alltid är välkommet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar