torsdag 3 maj 2012

Sommaren är på gång

Sitter ute på altanen och bara njuter. Över 20 grader i solen och inte mycke mindre i skuggan. Nice!! Tyvärr väntas de kyla och regn igen till helgen men va gör de nu.

Idag är de 12 veckor kvar alltså vecka 28 nu. De tar sig. Magen växer som bara den och de är full hålligång där inne. Min underbara man tog med mig till kungsmässan igår så jag fick uppdatera sommargarderoben lite. Allt har ju blivit för smått. Men nu ska jag nog klara mig ett tag.

Trillade ur badkaret förra veckan. Började halka omkring där inne och tänkte att nu är de kört, men jag satte mig på badkarskanten och räddades av draperiet..........tills de gav vika och jag föll med ryggen före ut på golvet. Gjorde rörelser som jag inte gjort på länge och de kändes dagarna efter :P allt gick bra och jag kunde inte sluta skratta efteråt. Måste sett asroligt ut! Dennis kom in och fick se en naken liten tjockis med draperiet i handen :D
Men nu har jag köpt halkskydd så de ska förhoppningsvis inte hända igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar