måndag 23 april 2012

Ledig dag


Vaknade i morse med en kropp stelare än nått annat. Kände att de inte va en bra ideé att sätta sig i soffan med frukost de första man gjorde så de blev en rask promenad med hunden, och när jag ändå va på språng sprang jag in på gekås och handlade lite. Kändes mycke bättre efter de och belöningen blev en super god frukost.
Handlade lite mammakläder på gekås i mysets tecken. Två par mysbyxor och en goströja blev de. Perfekt till dagar som denna när de är mulet ute och man bara vill ligga inne i soffan. Byxorna är hur sköna som hellst. Trodde jag skulle klara mig med mina vanliga mysbyxor men nu när dom nya är på så märker jag stor skillnad. Inget som sitter åt nånstans :)





Just nu sitter jag med en latte och bara myser. Tänkte sticka och virka lite sen så jag kan få uppdatera min andra blogg mjukispyssel nån gång. De är VÄLDIGT tunt med uppdatering på den sidan nu när jag börjat jobba igen:P





Fick höra igår på jobbet när jag som vanligt pinna iväg med trucken att jag är väldigt snabb och rörlig för att vara gravid. Man tackar :)
Men måste erkänna att så länge jag inte ser mig i speglen, skrutten sparkar mig på blåsan så jag blir kissenödig eller har sammandragningar så känner jag mig inte gravid, tung eller stor över huve taget. Vilket är skönt. Visst är magen ivägen ibalnd när jag sitter ner men just när jag går så är de (än så länge) inte farligt alls. Får hoppas att de håller sig så :) Nu är de ju "bara" 94 dagar kvar till BF och mycke mer kommer hända med min kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar