torsdag 19 april 2012

I väntan på våren



Idag kom mormor och hjälpte mig med trädgården. Tyvärr är de fortfarande för kallt ute för att sätta ut mina blåbär och björnbär men vi förberedde så de bara är att sätta ner dom om nån vecka. Dhalia lökarna kom iallafall ner i jorden så nu är det bara att vänta på sommaren och att de ska börja växa i jorden.
Här ligger nu dhalierna och väntar på sommaren
Här ska bären växa men sålänge får dom fortsätta stå på köksbordet
Härligt när vårblommorna blommar!
Skrutten lever rövare i magen. De senaste dagarna har han rullat runt hela tiden. Oftast är de när jag sitter still men har nu de senaste även kännt av honom när jag jobbar.
Beställde en kudde som kom hem i brevlådan för nån dag sen. Förhoppningsvis ska den göra de lite sköna att sova och ge stöd för magen. Så kanske den kan funka som amningskudde till hösten :)
Den fina kudden
Just nu sitter jag och väntar på att Anette förhoppningsvis är pigg nog att träffas idag på en promenad och fika. Annars får de nog bli soffan, den är ju så förbaskat go att fördriva kvällen i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar