måndag 28 maj 2012

Sommarboa

Äntligen är våran uteplats klar!

Borta är de fula bruna staketet med insyn. Istället står där nu ett fint staket som gör att vi slipper nyfikna gekåskunder. Nu är de helt underbart att sitta ute och bara njuta av att kunna va lite mer privat.
Är supernöjd!! Dennis och pappa gjorde ett jättejobb i värmen. Tack pappa för att du hjäpte oss.
Nu ska de bara upp lite blommor på spaljen :)


Före




Efter




















Medans killarna kämpade i värmen hängde jag med Loke. Anette va inne på Hår & Häpna på Gekås och gjorde sig vacker så jag fick va barnvakt vilket jag gärna tackar ja till. Vi gjorde nog allt man kan göra som barn i Ullared. Kolla in leksaksavdelningen, klättra på brandbilen inne på Sko-Boo, lekte på lekplatsen och kolla på film inne på Gekås. Efteråt blev de gofika på Rasta.


Tumme upp från Loke






På kvällen invigde vi våran underbart fina uteplats med grillning med bästa vänner. De va en helt perfekt dag. Och pricken över i:t va att jag fick beviljad gravidpenning och jobbar numera halvtid :)




Annars är allt lungt. Skrutten växer så de knakar där inne. Är i vecka 31 + 4 så de är snart bara 8 veckor kvar. Tiden springer iväg.
Vi fick åka in i lördags kväll med Otto och en sprucken analsäck. Stackars Otto har så ont :( Jag hoppas han repar sig snart, vill ha tillbaka min gamla Otto igen.




Måste bara lägga in en bild på min otroligt vackra kusin också från balen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar