torsdag 3 mars 2011

Sista dagen hemma

Idag är sista arbetslösa/semester dagen. De har firats med en massa slappande. Men jag har gjort lite nyttigt oxå. Hunnit med både promenad och tvättning.
De ska bli riktigt skönt att börja jobba igen, få arbeta och träffa alla Goa människor. Kanske inte säger de om några månader men de är då. Jag har ju alltid november att se fram när jobbet känns trögt :) längtar!!
Jag hoppas bara att min träningsmotivation håller i sig nu när jag börjar jobba. Har en tendens att bli för trött efter jobbet och hellre
ligger i soffan och umgås med älskling. Som tur är har jag ingen bil så de kommer bli några mil på cykeln när jag ska till jobbet.

De blev middag i bäddsoffan idag :) tyckte jag förtjäna de. Och ikväll blir de kolakakor med älskling (fast att de inte är lördag :p)



Imorn är de tebax till de här stället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar