måndag 14 mars 2011

Grattis min älskade Dennis!

Idag fyller min älskling 26. Grattis Dennis! Eftersom han jobbar tidigt och ska till frissan ikväll och jag jobbar stängning så firade vi redan igår kväll, bara han o jag. Jag hade vart inne i stan o köpt en tårta, chokladmousse med nötbotten och mangofyllning.
En rolig grej hände förresten när jag va i stan. Hela vägen in tänkte jag att jag borde nog inte köra för jag kände mig fortfarande yr efter förkylningen, kände mig lite full helt enkelt :p Tror ni inte att jag blir stoppad för nykterhetskontroll :D kunde inte hålla mig för skratt när dom vinka in mig. Men såklart va jag spiknykter.

Fick en liten halleluja moment igår me när mina smaklökar vakna till liv igen :D perfekt när de vankades tårta.

Nä nu dags för annat för sen bär de av till jobbet, Äntligen. Är inte helt hundra än men mycke bättre än i helgen.

Paketen :)



Innehållet :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar