måndag 14 mars 2011

Äntligen

Nu äntligen har smärtan i bihålorna släppt. Befrielse! Men snorigt är de fortfarande och lukt o smak har jag ingen :( lite yrt i huvet är de oxå men bättre. Ska försöka gå till jobbet imorn, orkar inte ligga här mer.
De här med att inte ha nån smak är ju värdelöst. En dag kan ju gå bra men detta är 3e dagen. Satt o kolla på matprogram o de vattnade sig i munnen. Man är inte så hungrig annars när man vet att de inte smakar nått. Tror de är därför jag äter då mycke för jag älskat mat, smaken av mat. Nu äter jag tills jag är mätt, vilket faktiskt inte är så mycke. Hade jag tappat smaken för evigt hade jag nog gått ner i vikt, inget mer onödigt ätande. Men va deppigt de hade vart, de är ju en sån njutning att få äta god mat. Halva nöjet av att få leva är god mat.



2 kommentarer: