torsdag 17 mars 2011

Beach 2011

Resan till Thailand har verkligen fått mig peppad på beach 2011. Tyvärr har förkylning satt lite stop för de hela men så fort den sticker så är jag på gång.
Började året med långa och raska promenader vilket jag kommer fortsätta med på mina lediga dagar. När jag jobbar kommer jag cykla till o från jobbet när mina tider passar. Jag kommer även köra lite styrkeövningar och tror jag kommer hålla mig till dom i videon nedanför. Videon är filmad av en bloggare som jag följer, Phillip Lailani. Han en är en PT från stockholm som bloggar om träning och hälsa. Mycket bra blogg. I videon ser ni oxå bloggaren Katrin Zytomierska. Tillsammans med denna träning kommer jag försöka äta mat med lite kolhydrater vilket ofta är boven till sötsug.
Så nu vet ni :)
Någon mer som ska komma i form?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar