söndag 25 mars 2012

Underbart väder

De är så underbart väder ute just nu. Satt ute efter jobbet och njöt idag!

Graviditetsmässigt så går de sin gilla gång. Magen växer som bara den. På bara några få veckor har den exploderat. Vägde mig när jag börja jobba då magen va mindre och vägde då ca. 76-77kg vilket betyder att jag gått upp 9 kg. Har inte vågat väga mig efter de för jag trodde jag gått upp ännu mer men idag vägde jag 75.7 kg. Vet att jag kommer gå upp mer (jag är inte dum) precis som jag vet att jag kommer klara förlossningen fast jag är rädd ( är fortfarande inte dum fast att folk tydligen måste förklara detta om att andra har förlöst vill bara berätta mina känslor).

På tal om förlossningen har min rädsla lagt sig. Ser fortfarande inte fram emot smärtan och allt annat läskigt jag skulle kunna räkna upp men jag är lugnare och mer redo. Längtar till augusti då allt är över och skrutten är här. Redo är precis vad jag är just nu men mycke kan hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar