lördag 10 mars 2012

Lördag

Vaknade i morse med ont i ryggen. Men jag traska på till jobbet och hoppades att de skulle släppa. Idag va de dags att gå in i kylen igen, eller testa iallafall. Kylen är VÄLDIGT mycke tunga lyft vilket jag inte får. Men jag gav mig fan på att lösa de utan att behöva lyfta för mycke. Tyvärr ville inte ryggsmärtan ge sig och övergick sedan till illamående, svettning och otrolig yrsel. Jag fick lämna min kräftpall och vingla ner och sätta mig på toa och dricka lite vatten. De va riktigt läskigt och jag blev nästan lite orolig. De gick över efter ett tag men när jag började gå igen så kände jag av ryggen och yrseln igen. Men jag tog de lugnt upp och ställde mig igen. Då kom frossa istället. Berättade för killarna och jag blev direkt omplacerad till brödet. Dom är snälla som tänker på mig. Efter frukost mådde jag mycke bättre och resten av dagen gick i en lugn takt. Måste börja lära mig att inte jobba för hårt. Nu känner jag inte av nått. Antar att de va en blandning av för lite mat och för mycke jobb dagen innan.

Jag har verkligen världens bästa arbetskompisar som tar hand om mig! Ni är dom bästa livs och kem!!! Dom frågar hur jag mår hela tiden och ger mig mat så jag inte ska svimma. Dom håller koll på mig :)

Kom hem vid 16, åt vid 17.30 och somna i soffan vid 18. Nu är kl 21 och jag får inte sova mer för då kan jag nog inte sova inatt.
Bara 2 arbetsdagar kvar på mitt 6-dagars pass sen är de 1 dag välförtjänt vila. Ska nog ta de VÄLDIGT lugnt då och lyssna på kroppen. Men de är lätt att bara köra på när man mår så bra som jag har gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar