onsdag 2 februari 2011

Börjar bli mänsklig igen.

Söndag kväll slog även magsjukan till i min kropp :( och fy vilken magsjuka. Har inte haft detta sen högstadiet och de va över 11 år sen, kommer ihåg att de va hemskt men detta va HEMSKT! Stackars Dennis som hade blivit bättre fick återfall under natten :(
Hela måndagen låg vi i koma o ville bara försvinna. Tur att man har underbara föräldrar som kan gå ut med hunden och köpa hem saft yoghurt och blåbärssoppa, vilket va de ända vi levde på när vi väl kunde äta igen.

Nu är de onsdag och vi mår så gott som bra. Känner sig fortfarande lite tom i magen men vi har ätit och börjat få tillbaka energi. Vi har också börjat röja upp här hemma. Disken är bortplockad och tvättmaskinen går på högvarv :) men mer än så blir de inte :p bara en massa desperat houswifes :)







Toast brukar ligga o titta med mig vilket är mysigt.
Toast är en väldigt speciell liten krabat. De finns för många egenheter med den katten att ta upp nu men en sak han älskar är en tomte. Tog fram den nu i julas och den ville inte sitta still. Hittade den överallt förutom där han skulle va. En dag hittade jag tomten och Toast kramandes eller brottandes på golvet.
Har försökt att gömma tomten men Toast lyckas alltid hitta tomten och brotta ner honom. Så nu har jag gett mig och tomten är hans.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar