onsdag 23 februari 2011

Bling

Som många vet fick jag lägga ner min nagelsalong eftersom jag fick eksem/allergi av produkterna jag arbeta med :(. Tror även att stress va en stor bov. Hälsan kommer ju först. Efter allt arbete jag la ner under hösten och efter de bakslaget har jag inte kunnat eller haft lust att göra naglar. Kände mig bara deppig över allt. Nu har jag fått tebax lite skaparglädje igen och känner att jag vill börja "nagla" igen. Tyvärr är jag fortfarande inte frisk på händerna men jag har köpt handskar som jag så smått ska testa och ,om de funkar, oxå vänja mig vid. Jag vill inte börja jobba me de igen just nu, utan bara göra på de närmaste såsom mamma o mormor, och på mina vilkor. Vet att de är många där ute som vill att jag ska börja igen, men tanken på att boka kunder får mig att bli stressad så ni får snällt vänta. Jag hör av mig när jag är redo. Hoppas ni alla förstår.
Jag ska erkänna att även om jag har handskar så är jag rädd för att testa igen. Skräcken av att vakna mitt i natten av att händerna kliar och är fyllda av blåsor och hud som bara ramlar av sitter kvar. Och dom är fortfarande inte läkta efter 2 månader.

Hur som helst sitter jag nu och går igenom alla mina dekorationer.

Vad skulle ni valt om ni skulle gjort naglar nu???





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar