lördag 8 september 2012

De artar sig

Sådärja. Nu är de bara möbler och fondvägg som saknas sen är rummet redo. De är mitt nya favoritrum. De är rogivande att sitta i fåtöljen och vagga Vincent. De är skönt att komma ifrån soffan och vardagsrummet. Suttit där i sex veckor nu.

Första veckan ensam är avklarad. Att de kan ta så mycke energi att ha bebis. Han vill ju inte att man lägger ner honom så han hänger på min axel hela tiden. När han väl sover är de på promenaden med Otto. Han har vart lite jobbig nu de sista. Väldigt gnällig och övertrött. Igår va han vaken i nästan nio timmar. Jag va helt slut på kvällen. Konstigt nog är jag inte trött så att de känns som jag ska somna när som helst som jag känner på natten utan jag är tung i huvudet och känner mig tom. De är som att jag stänger av mina känslor för att spara lite energi och orka mer. Fick lagt mig i badet igår kväll och de va skönt. Va redo för resten av kvällen sen.
Han vakna bara en gång för mat inatt men han låg och vred sig och knorra efter 1 så jag sov inte så bra. Dennis gick upp efter 6 så då tog jag sovmorgon till 9 :) älskar helger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar