måndag 13 februari 2012

Måndag

Nu har Torkie åkt hem igen och vi är åter 3. Otto står och spanar ut genom fönstret och jag sitter i soffan. Borde sätta igång med nått men de är segt. Vid 12.30 ska maten va klar för då kommer Dennis hem en stund. Tycker de är roligt att han kommer hem så känner man sig inte ensam och så har jag nått att göra på dagarna med att planera och laga mat :) Idag blir de kassler och ris.
Förhoppningsvis får vi tapetserat hallen till helgen. Vi drog ner de mesta av den gamla tapeten igår och konstigt nog känns de redan fräschare, behöver jag säga att vi inte tyckte om den gamla. Jag och svärmor ska kolla ut lite tapeter imorn. Jag borde egentligen fortsätta dra ner lite tapet, har ju inget bättre för mig.

Vill dela med mig av lite bilder från förra lördagen. De har ju vart helt underbart väder nu i flera dar, kallt (-20) men underbart :D Vi utnyttjade detta genom att dra ner till björkasjö med hundarna. Jag, mamma och anette gick ner med Otto, Torkie, Kellie och Nikita medans pappa, Dennis, Jonte, Loke och Jontes hund Bobbo körde ner och förberedde elden. Vi grillade korv och fläsk, drack varm choklad, kaffe och glögg MUMS! Hundarna hade jätteroligt och vi mös!

Bilderna är tagna av Anette, hon är superduktig fotograf. Ni kan hitta fler av hennes vackra bilder på hennes egna blogg netskifoto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar