fredag 10 februari 2012

Ett nytt kapitel

Tänkte de va dags att damma av denna gamla blogg igen. Får alltid lusten tillbaka när jag är hemma under lågsäsongen, vill väll bara ha nått att pyssla me :)

Men nu tror jag att jag kommer fortsätta eftersom de kommer hända mycke framöver i mitt o älsklingens liv då vi två ska bli tre :) Till sommaren kommer nämligen, om allt går som de ska, våran lilla skrutt. Slutet på juli närmare bestämt.

Jag mår bra. Hade lite illamående dom första månaderna men sålänge jag åt så gick de bra. Nu känner jag knappt nått, känner faktiskt inte ens av att jag är gravid (fast jag hoppas inte de är på skoj för då måste jag börja banta :P) Tror de kommer kännas mer verkligt när vi väl gjort ultraljud om två veckor. Eftersom de inte känns på riktigt än så känns de lite konstigt att berätta för andra. Men nu vet ni ju :)


Vi valde denna bild för att berätta för alla på fejjan



Annars är de lugnt här hemma. Är hemma och väntar på att Martin ska ringa så jag får börja jobba igen.
Är hundvakt åt svärmors hund Torkie. Han har vart här i två veckor och åker hem på söndag igen. Otto och Torkie är som två småkillar som har pyjamas party. Så söta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar