tisdag 24 juli 2012

Nu är de nära

God morgon. Sitter ute på altanen och äter melon. Helt underbart. De är den 24 juli och egentligen årets första sommardag.
2 dagar kvar till beräknad förlossning. Herregud va tiden går fort. Nu kan de ju hända när som helst.
Mår fortfarande bra, fast de är ju tyngre såklart och han ligger så långt ner så de trycker ju på. Fast idag är de lite värre. Jag och Anette gav oss ut på geocaching igår i den tuffaste skogen någonsin. Vet inte om jag hade velat gå där utan bebis i magen så ni kan ju tänka hur de va med bebis. När vi va som längst in fick jag faktiskt lite panik. Hade de satt igång där hade vi nog fått förlösa i skogen. Vi gick ca. 700 m i den tuffa terräng och när vi hade 40 m kvar gav vi upp. De gick inte. Så irriterande. Men den ska tas nån gång. Som sagt är rätt mör efter de idag.
Men vi belönade oss själva med kaffe och bulle på bryggan vid björka, helt underbart. Vi fick tag på två cacher igår iallafall och hade vi inte tagit ut oss så på första så kunde de blivit fler.

Geocaching är ju super kul! Synd att jag fastnade för de nu när jag inte är så mobil :P har vart ute lördag, söndag och måndag och cachat.

1 kommentar:

  1. Jaa pust vilken skogsstyrelsen vi gav oss ut på :) Kändes mer som 5 km i skogen än lite över 700m, vilken terräng! Men vi ska ta den nångång! Efter den trippen förstår jag att lille Vincent ville titta ut :) kram

    SvaraRadera