fredag 29 april 2011

Längtar ill lördag

Detta är vårt nya tillskott. Fin eller hur?!

Imorn ska jag och älskling ha en mysig grillkväll bara vi två, med grillad fläskfilé och lite vin o lite öl. Längtar! de blir även choklad till efterrätt! Mums. Vi båda har vart super duktiga denna veckan och cyklat o joggat. jag cyklade till och från jobbet i måndags, en 8 km cukelrunda i tisdags, till jobbet igen på onsdag och hem idag igen. Och idag tog jag även in 5 min på min gamla tid :) De är ca. 9 km till jobbet så de blev en bit denna vecka. Dennis har joggat 6 km i intervaller 2 gånger denna vecka. Bra jobbat baby!

Vi har oxå hållt oss borta från sötsaker och annat onyttigt (vilket är rekord för mig) men imorn är de ätardag o då får man unna sig choklad o lite dricka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar