fredag 28 januari 2011

Va är de med mig??


Nu har de gått 10 dar sen jag sa att jag skulle börja med bloggen igen, och vad hände? Jo jag bloggade inte. Fy Åsa!

Men nu sitter jag här igen och tänker "skärp dig!" Jag vill ju skriva av mig om mitt liv och mina tankar, även om ingen läser. De är bara de att jag är lat.

Idag har varit ett försök till en produktiv dag. De senaste dagarna har med hjälp av ledighet och Desperate Housewifes gett mig många ideér om att göra om här hemma, både inom inredning, målning och städning. Igår eftermiddag bestämde jag mig för att storstäda "Bree-style" i hela huset. Vilket betyder kliniskt rent. Allt ska städas, väggar, tak, lister m.m. Men senare under kvällen kom jag på att jag måste börja röja först. Har alldeles för många utrymmen i huset som fylls upp med papper, tidningar, sladdar och annan skit som bara är att slängas. Så i morse innan frukost begav jag mig till Gekås för att inhandla förvaringslådor. Sen va de bara att riva upp allt och sortera. Elektronik för sig, garn för sig, tidningar som jag vill spara men inte läser för sig osv. Här blev sorterat........nu ska jag bara ha en dag när de sorterade ska få plats på nått bra ställe :P




Nu är de iallafall helg så de blir inget gjort på 2 dar, vill umgås
med mig kärlek när han är hemma, men nästa vecka blir här bannemej storstädning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar